Halhatatlanul
halhatatlanul;
Közérdekű közlemény
2014. augusztus 21., csütörtök | 12:27 | 0 hozzászólás

Sziasztok!


Eddig még nem nagyon szóltam az olvasóimhoz, mivel nem szerettem volna senkit személyes gondolatokkal terhelni, viszont most kötelességemnek éreztem, hogy írjak nektek néhány szót.
Szóval, sokáig nem hoztam új részletet, ennek oka leginkább a zsúfolt nyaram volt, ami miatt nem igazán jutottam olyan egybefüggő időhöz, amelyben lett volna lehetőségem megírni egy szakaszt. (A részletekben való megírás nálam sohasem működött, a következő olvasásnál sosem tetszett az előzőleg megírt szöveg:) ).

De.
Jövőhéten minden bizonnyal nem kell mennem sehová (legalábbis igazán remélem), és új résszel jelentkezhetek. Innentől kezdenek majd beindulni az események, eddig inkább az alaphelyzetre, és a főszereplőink jellemére koncentráltam. Tehát ezután akciódúsabb jelenetekre lehet számítani, mind a két szálon.

A történet két eseménysorozatra bontását viszont továbbra is folytatom, tehát a fejezetek két részre lesznek bontva, melyekben először az iskolai küzdelmek, aztán pedig előzményként (majd a történet jelenében) a katonai lépések, belső viszályok, és egyéb történések, minél több irodalmisággal, minél kevésbé szárazon.

Valamint még mindenképp el szerettem volna mondani, hogy a történetet megszabott kereteken belül írom, tehát 25 
fejezetes lesz, ami ( a két szál miatt) 50 részt jelent, +Prológus és Epilógus. Amennyiben szeretnétek, valamint nekem is van ihletem, szívesen folytatom.

***

Az iskola érkeztével (most gondolom mindenki hangos ujjongásban tört ki :D ) viszont jobban tudom szabályozni a részek érkezését, szeptember elején hozok egy konkrét időpontot, amihez kötöm magam. És ha valamiért mégsem, akkor előre bejelentem, ezúttal megígérem. :)

Nagyon megköszönöm, ha olvasol, és kérlek, hogy hagyj magad után valamiféle nyomot, amivel inspirálhatsz. (Bár írói válságtól szerencsére még nem kell tartani, egy füzetem van szinte tele ötletekkel.)


Kockázatokról és mellékhatásokról olvassa el a betegtájékoztatót, vagy kérdezze kezelőorvosát, gyógyszerészét.


Ölellek Titeket: Nanna
A MÚLT | A JELEN

© 2011-2014.

Egy hűvös áprilisi hajnal.
Hűvös érzések.
Hűvös sírkamrák.
feltámadt holtak.
{feliratkozom}





Ő csinálta: syu.
velük: x x x Jómagam szabtam személyre.